July 20, 2024

جرمن ميڊيا گروپ بيلڊ ايڊيٽر کي برطرف ڪري pressڏيو پريس رپورٽن تي لعنت ھڻڻ کانپوءِ

جرمن ميڊيا گروپ بيلڊ ايڊيٽر کي برطرف ڪري pressڏيو پريس رپورٽن تي لعنت ھڻڻ کانپوءِ

”ايڪسل اسپرنگر ايس اي بلڊ ايڊيٽر ان چيف جوليان ريچلٽ کي فوري طور تي پنهنجي فرضن کان فارغ ڪيو آهي ،“ ڪمپني هڪ بيان ۾ چيو. ”پريس جي تحقيقات جي نتيجي ۾ ، ڪمپني گذريل ڪجھ ڏينھن ۾ نئون علم حاصل ڪيو“ پنھنجي ”ھلندڙ اخلاق“ بابت.

پبلشر س emploي دنيا ۾ 16،000 کان و peopleيڪ ماڻھن کي ملازمت ڏئي ٿو ۽ جارحاڻي طور تي و marketsائي رھيو آھي نئين مارڪيٽن ۾ ، بشمول آمريڪا. ھن ھڪڙي قانوني فرم کي ڪم ڪيو ته ھن سال جي شروعات ۾ ريچلٽ جي رويي جي تحقيقات ڪري ، پر کيس بحال ڪيو ويو انھيءَ طئي ڪرڻ کانپوءِ ته ھن باھ لableائيندڙ ڏوھ نه ڪيا آھن.

ھاڻي ، بهرحال ، ايڪسل اسپرنگر چوي ٿو ته ”جولين ريچلٽ پاران موجوده بدانتظامي جا نوان ثبوت گذريل ڪجھ ڏينھن ۾ ڪمپنيءَ جي توجه تي آيا آھن. Eric F. Phillips ، سينئر نائب صدر پبلڪ رليشنز فرم Edelman ۾ ، ۽ Axel Springer جي ترجمان ، هڪ CNN انڪوائري جي جواب ۾ هن بدانتظامي بابت تفصيل ڏيڻ کان انڪار ڪيو.

”جيئن ايگزيڪيوٽو بورڊ سکيو آهي ،“ ايڪسل اسپرنگر جو بيان پڙهي ٿو ، ”جولين ريچلٽ ا stillا تائين نجي ۽ پيشه ور معاملن جي وچ ۾ واضح حد برقرار رکڻ ۾ ناڪام ٿي ويو آهي ۽ ان سلسلي ۾ ايگزيڪيوٽو بورڊ سان به ڪوڙ الهايو ويو آهي. هن جي آفيس جو هجڻ ناگزير آهي. ”

بلڊ يورپ جي س daily کان وڏي روزاني اخبار آهي ۽ پبلشر جي تاج جواهر آهي. پر ايڪسل اسپرنگر ڪوشش ڪئي آھي ته پنھنجي ڊجيٽل موجودگي کي و yearsايو و recentي گذريل سالن ۾ ، خاص طور تي آمريڪا ۾ ، بزنس انسائيڊر جي حصول ذريعي – جنھن کي ھاڻي سڏيو و –ي ٿو – ۽ نيوز ليٽر producerاھيندڙ مارننگ برو. ان جي 1 بلين ڊالر جو پوليٽيڪو جو قبضو توقع آهي ته 2021 جي چوٿين چوٿين ۾ بند ٿي ويندي.
2019 ۾ ، يو ايس پرائيويٽ ايڪيوٽي ديو KKR ورتو Axel Springer خانگي هڪ ڊيل ۾ جيڪا پبلشر کي 6.8 بلين يورو (7.2 بلين ڊالر) جي قيمت ڏئي ٿي.

ھاڻي اسپاٽ لائٽ آھي ڪم جي ج cultureھ جي ثقافت تي جرمني ۾ ان جي پرچم بردار اشاعت تي.

نيو يارڪ ٽائمز آچر تي publishedپيل هڪ ڪهاڻي ريچلٽ جي مبينا طور تي عورت ملازمن سان طاقت جي غلط استعمال جي. الزامن ۾ شامل آهن ته ريچلٽ هڪ جونيئر ملازم سان تعلق ۾ هو ، جنهن کي هن ترقي ڏني ان کان sheاهر جيڪا هن مناسب سمجهيو ، ۽ ”هن کي هوٽل جي ڪمرن ۾ طلب ڪرڻ جاري رکيو ،“ ٽائمز reportedايو ، عورت جي ڏنل شاهدي جي نقل جو حوالو ڏيندي. تحقيق ڪندڙ قانوني فرم کي.

سي اين اين آزاد طور تي تصديق نٿو ڪري سگھي ٽائمز جي رپورٽنگ ۽ پهچي وئي آھي ريچلٽ تائين تبصري لاءِ.

هن سال جي شروعات ۾ ان اندروني تحقيق جي پ Followingيان ، رائيچلٽ غلطين جو اعتراف ڪيو ، رائٽرز پاران statementايو ويو هڪ بيان مطابق. رائٽرز مطابق ، ”مان thatاڻان ٿو ته مون ساٿين سان پنھنجي رويي ۾ غلطيون ڪيون آھن ۽ مان ان تي روشني وجھي نه سگھندس ۽ نه ڪندس ،“ ريچلٽ مارچ ۾ چيو. ”بنيادي شيءِ جنهن لاءِ مان پاڻ کي ملامت ٿو ڪريان اهو آهي ته مون ماڻهن کي ايذايو آهي جن لاءِ مان ذميوار آهيان. مان ان بابت ڏا sorryو معاف آهيان.

سومر جي بيان ۾ ، ايڪسل اسپرنگر چيو ته ”جولين ريچلٽ جي خلاف تعميل جي تحقيقات ۾ ڪڏهن به جنسي هراساني يا جنسي حملي جا الزام شامل نه هئا.

”بهرحال ، اتي هئا بلڊ ملازمن سان متفقه مباشرت تعلقات جا الزام ۽ ان سلسلي ۾ طاقت جي غلط استعمال جا اشارا. هڪ عورت بلڊ ملازم سان ماضي جو تعلق ثابت ۽ تسليم ڪيو ويو آهي. اهو تڪراري رهي ٿو ته employeeا ان ملازم پنهنجي ڪيريئر ۾ فائدو ورتو. نتيجو. “

CNN ان ملازم جي س knowاڻپ نٿو اڻي.

بيان ۾ چيو ويو آهي ته انڪوائري کانپوءِ هن سال جي شروعات ۾ ، بورڊ طئي ڪيو ته ريچلٽ ”غلطيون ڪيون آهن ،[but] اهي غلطيون نه هيون هڪ ناقابل معافي طبيعت جي.

ان وقت فيصلو ڪيو ويو ته ”غلطيون جيڪي فوري طور تي جدا ٿيڻ جو جواز ڏين ٿيون ثابت نه ٿيون“ ۽ فيصلو ڪيو هو ته هن کي ”secondيو موقعو“ ڏيو.

ڪمپني چوي ٿي ته اها قانوني ڪارروائي پڻ ڪري رهي آهي ”ٽئين پارٽين“ جي خلاف جيڪي خفيه ٽرانسڪرپٽس ، ”ڪاروباري راز ۽ نجي رابطا“ لڪي ويا. ڪمپني جي بيان ۾ وضاحت نه ڪئي وئي آھي ته ڪير قانوني ڪارروائي ڪري رھيا آھن.

انهن عمل ڪيو ، بيان چيو ، ”غير قانوني طريقن سان بهار جي تعميل جي تحقيقات کي متاثر ڪرڻ ۽ ان جي مدد ڪرڻ ، واضح طور تي مقصد مقصد سان جولين ريچلٽ کي عهدي تان هٽائڻ سان گڏ بلڊ ۽ ايڪسل اسپرنگر کي نقصان پهچائڻ.

– انڪي ڪيپلر برلن کان رپورٽنگ ۾ مدد ڪئي.

.

Source link

situs thailand