June 14, 2024

تجزيو: جڏھن ھڪڙو وائيٽ اڪثريتي پاڙو پنھنجي ڪارو شهر کي طلاق ڏيڻ گھري ٿو

تجزيو: جڏھن ھڪڙو وائيٽ اڪثريتي پاڙو پنھنجي ڪارو شهر کي طلاق ڏيڻ گھري ٿو

بڪ هيڊ ڪارو مڪي مان ڪ cutڻ چاهي ٿو.

آتش گير ، ڏهاڪن کان ڊگهو بحث بڪ هيڊ مٿان هڪ روشني وجهي ٿو آمريڪا ۾ وسيع نسلي حقيقت تي.

”ا، ، توھان وٽ واقعي twoن قسمن جي نسلي رھائشي علحدگي آھي ،“ اسٽيفن مينينڊين ، اسسٽنٽ ڊائريڪٽر ۽ ڊائريڪٽر ريسرچ يو سي برڪلي جي ingيھرنگ ۽ بيلونگنگ انسٽيٽيوٽ ۾ ۽ ھڪڙو ليکڪ 21 هين صدي ۾ نسل پرست رهائشي علحدگي بابت جون رپورٽ، سي اين اين کي ايو. ”وڏن شهرن ۾ ، توھان وٽ نسلي لحاظ کان سiableاڻپ وارا پاڙيسري ۽ اسڪول آھن. توھان وٽ نواحي علائقا به آھن جيڪي ا Whiteا ۽ دولتمند آھن ، ۽ پوءِ اھي مضافات جيڪي گھڻو ڪري غير سفيد ۽ تمام غريب آھن.

جيئن شيرل ڪاشين ، جارج ٽائون يونيورسٽي لا سينٽر ۾ پروفيسر ، ان جي وضاحت ڪري ٿو ، رهائشي ذات جا نتيجا وسيع آهن.

”ڪامياب ماڻھو جدوجهد کان edي ويا آھن. اعليٰ تعليم يافته ۽ دولتمند ماڻھو پنھنجن پنھنجن پاڙن ۾ رھندا آھن ۽ پاليسين کي سپورٽ ڪندا آھن جھڙوڪ زوننگ ۽ پاڙيسري اسڪول جي اسائنمنٽس جيڪي othersين کي بند ڪري advantageڏيندا آھن ۽ فائدي تي rateيان ڏيندا آھن.ا Whiteو ج Spaceھ ، بليڪ ھڊ: فرصت جي ذخيري ۽ علحدگيءَ جي عمر ۾ عدم مساوات. “

ھتي ھڪڙو جائزو آھي ته آمريڪا ھن نقطي تي ڪيئن پھتو – ۽ اھو ڪيئن ا moveتي وي سگھي ٿو:

thereا اهڙا خاص عنصر آھن جيڪي رھائشي ذات ۾ حصو ون ٿا؟

ڪيشين پيش ڪري ٿو ٽي مخالف ڪارو عمل جيڪي رھائشي ذات کي برقرار رکن ٿا. هڪ آهي حد جي سار سنال ، يا طريقا ۽ پاليسيون جيڪي رکي ٿو ڪاري ماڻهن کي هٽائڻ تي. ياد ڪريو علحدگي واري ويڙهه بڪ هيڊ مٿان ، هڪ محب وطن پاڙو جيڪو ڊگھي عرصي تائين ايٽلانتا جي نسل ۽ خلا جي تاريخ ۾ اهم ڪردار ادا ڪيو ، جيئن پرنسٽن يونيورسٽي جي پروفيسر کیون ايم ڪروز پنهنجي 2007 واري ڪتاب ۾ نقشا ،ايا ، ”ا Whiteي اڏام: ائٽلانتا ۽ Modernاهڻ جو جديد قدامت پرستي. ”يا ان اڻ وڻندڙ ​​اثر بابت سوچيو ته هاءِ وي جي اڏاوت پinalتي پيل گروپن تي ٿي سگھي ٿي. انھن ماڻھن مان جيڪي بي گھر ٿي ويندا. پروجيڪٽ ڏکڻ ڪيولينا ۾ ويسٽ I-526 Lowcountry ڪوريڊور کي وائڻ جو، 94٪ رهن ٿا گھڻي تعداد ۾ ڪارا ۽ ناسي برادرين ۾.

هڪ processيو عمل آهي موقعي جو ذخيرو ڪرڻ ، يا ڪجهه برادرين ۾ وinيڪ سيڙپڪاري ڪرڻ جڏهن ته inين هن disن تي سيڙپڪاري ڪرڻ. ڪيشين ا callsوڻي ”گولڊ اسٽينڊرڊ“ پاڙيسرين کي سڏي ٿو tremendous پاڙيسري موقعا جن کي اڪثر subsidين س subsidني طرفان سبسڊي ڏني و andي ٿي ۽ اهي هر شيءَ جو بهترين حاصل ڪن ٿا ، گروسري اسٽورن کان و infrastructureي انفراسٽرڪچر تائين اسڪولن تائين. حقيقت ۾ ، اسڪول آهن نسلي فرق جي بهترين اشارن مان هڪ. ”جيڪڏهن توهان واقعي چاهيو ٿا ته ان تي ڪو سن handleال و onlineو ، آن لائين و yourو ، پنهنجي برادري جي اسڪولن کي ڏسو ۽ انهن اسڪولن جي نسلي ڊيموگرافڪ کي ڏسو. اهي اڪثر ڪنهن به وڏي شهر ۾ سخت آهن جيستائين انضمام جو منصوبو ناهي ،“ مينينڊين چيو. .

ٽيون عمل آهي اسٽريٽو ٽائپ تي هلندڙ نگراني. حد کان و toيڪ سخت ڪرڻ ۽ موقعن کي الolate ڪرڻ آسان آھي جڏھن ”ھڊ“ جي تصوير جيتري ماپ کان خالي ھجي تيئن آھي. ا Formerوڻو صدر ڊونالڊ ٽرمپ س most کان و vulيڪ بgarڙو براڊ ڪاسٽر ھو جنھن کي ڪاشين ”بيت افسانن“ جي طور تي ظاھر ڪري ٿو ، پر othersين پڻ انھن داستانن کي پرورش ڏني آھي.

هي اسٽريائپائپ ٽائپنگ lookا وانگر نظر اچي ٿي؟

اچو ته ٽرمپ جي مثال تي نظرثاني ڪريون. ياد رکو جڏھن ھن تلوارون پار ڪيون ڊيموڪريٽڪ ريپ سان. حالتن تي آمريڪا-ميڪسيڪو سرحد تي؟

ٽرمپ 2019 ۾ ٽوئيٽ ڪيو ، ”ڪمنگ (sic) ضلعو هڪ ناپسنديده ، چوٿون ۽ چوٿون متاثر گند آهي.

اھو درست قسم جو تبصرو ھو – بگاڙيندڙ ، بي خبر ، Twitter تي ڪيو ويو – اھو اisticوڻي صدر جي خاصيت ھئي. هن جي ntالهين ۾ ، ٽرمپ نه ر backو پوئتي هٽي ويو پنهنجي هڪ بيشمار نقادن مان. هن کي شڪست ڏني اندروني شهر جا افسانا، ا gو بيت. خوار ڪندڙ. خطرناڪ. گندي.
politiciansين سياستدانن سا similarئي بيان بازي جي چواري ري ويا آهن. ھتي آھي روڊي Giuliani ، جيڪو ، 2020 جي صدارتي اليڪشن جي نتيجي ۾ ، حقيقتن کان خالي الزام ل madeايا ويا ووٽر فراڊ جا اھڙن شھرن تي جن جي اھم ڪارو آبادي آھي: ”ٿئي ٿو هر وقت فللي ۾.… ۽ اهو ٿيڻ جي اجازت آهي it’sو ته اهو هڪ جمهوريت پسند (خراب) شهر آهي ، ۽ سالن کان رهيو آهي. ڪيترائي ، ڪيترائي سال. ان کان پري. “
۽ ھتي آھي “قانون ۽ حڪم“بوسٹر رچرڊ نڪسن 1967 ۾ ، سالن جي ڊگھي موڙ ۾ ، سwideي ملڪ ۾ ڪاري بغاوت جي موج ۾:” ا the شھري umsوumsن ۾ ، ذميوار ڪارروائي جون حدون س butئي پر پوشيده آھن.

ايستائين جو سياستدانن گلي جي sideئي پاسي برقرار رکيا آھن بيت جي افسانن کي. فريڊي گرين جي قتل کان پوءِ ، ا Presidentوڻي صدر بارڪ اوباما ”ugاڙيلن جن toاڙي “ڏيو“ جي مذمت ڪئي بالٽيمور. ”هو ويڙهاڪن بابت الهائي رهيو هو ، پر هو ا stillا تائين هڪ خاص مخصوص ڪاري مخالف خيال ۾ حصو وي رهيو هو ،“ ڪاشين سي اين اين کي ايو. ”ان جو حصو whyو ته اهو ايترو مشڪل آهي ته انساني پاليسين تي عمل ڪيو و thatي جيڪي اعليٰ غربت وارن علائقن ۾ ماڻهن کي بلند ڪري سگھن ٿيون becauseو ته اسان فرض ڪيل چور جي عينڪ لا applyو ڪريون ٿا-فرض ڪيل شهري جي بدران.

residentialا رهائشي علحدگي ا look به سا lookي نظر اچي ٿي جيئن ڪجھ ڏهاڪن ا did هئي؟

اهو ٿورو مختلف ڏسڻ ۾ اچي ٿو. مينينڊين چيو ته اٽڪل پنج يا decadesهه ڏهاڙا ا، ، توهان تقريبا US هر وڏي آمريڪي شهر ۾ seار ار سا sameيو نمونو :ولي سگهو ٿا: وڏن شهري علائقن ۾ ، ڪاري خاندانن کي نن numberن نن neighborhoodن پاڙن ۾ محدود ڪيو ويو جيڪي اڪثر ڪارخانن جي هيwيان هئا ، صنعتي علائقن جي ويجهو. ، يا مختلف ماحولياتي آلودگي جي ويجهو. ا Whiteا خاندان ، handئي طرف ، رھيا ساين شھرن ۾ پر ڊرامائي طور تي مختلف پاڙن ۾.

خاص طور تي ، ھي رجحان موزون آھي ڪيشين جي حد جي سار سن ofال جي تصور سان.

”بنيادي جواب (مڪانيات ۽ وفاقي حڪومت پاران) ڪجهه millionهه لک وڏن مهاجرن جو جم ڪرو کان فرار ٿي و northڻ ۽ اتر ۽ اولهه ڏانهن و wasڻ بنيادي طور تي انهن کي انهن جي پنهنجي پاڙن ۾ رکڻ هو ،“ هن چيو.

1990 جي ڏهاڪي تائين ، رهائشي نمونن تبديل ٿيڻ شروع ٿيا. ھڪڙي لاءِ ، 1990 ۽ 2000 جي وچ ۾ ، رنگن جي ماڻھن جا وڏا گروپ – و incomeيڪ آمدني جي سطحن ۽ گھٽ رهائشي تبعيض ، otherين شين جي وچ ۾ – مضافات ۾ و toڻ شروع ڪيو. پر جيئن ته مضافاتي علائقا متنوع آھن ، انھن پڻ و furtherيڪ ٽڪرا ڪرڻ شروع ڪيا آھن اندروني رنگ جي مضافات ۽ دولتمند outerاھرين حلقن جي مضافات (يا urاھران) ۾ ، جن ۾ عام طور تي نوان انفراسٽرڪچر ۽ بھترين اسڪول آھن.

اھو ا stillا تائين الg آھي – ر aو ھڪڙي مختلف روپ ۾.

جيئن ته يو سي برڪلي رپورٽ تفصيل سان بيان ڪري ٿي ، ”نه ر ourو اسان جا اڪثر وڏا ميٽروپوليٽن علائقا ۽ شهرن کي انتهائي الreg ال ڪيو ويو آهي ، پر اسان thatوليون ٿا ته تقريبا 8 81 سيڪڙو آمريڪي شهر ۽ ميٽروپوليٽن علائقا و moreيڪ الated آهن ا today جي theyيٽ ۾ 1990 جي مقابلي ۾. ڏهاڪن واري وفاقي پاليسي لا problemو ڪئي وئي ان مسئلي تي.

itا اهو ممڪن آهي ته رهائشي ذاتين جون حدون ٽوڙي ڏجن؟

جئين توھان تصور ڪري سگھوٿا ، وڏي پيماني تي تبديليءَ جي خواھشن کي مضبوط ڪرڻ آسان يا سforو نه ٿيندو. پر اتي اچڻ جي اميد آھي.

“ضم ڪريو ۽ سيڙپ ڪريو. اسان کي ان حقيقت کي urيهر ا toارڻ جي ضرورت آهي ته نسلي علحدگي حقيقت ۾ نسلي اڻ برابري جو بنيادي سبب آهي ،” مينينڊين چيو جون ۾. ”توهان نه ٿا ڪري سگهو نسلي اڻ برابري کي هڪ انتهائي الreg سماج ۾.“

ڪاشين ان cالهه تي زور ڏنو ته هوءَ ان حقيقت کان متاثر آهي ته آمريڪا وٽ و asي رهيو آهي ، گهڻ نسلي اتحاد ماڻهن جا جيڪي چون ٿا ته بليڪ لائيز مٽر آهي.

”و growingندڙ اتحاد آھن جيڪي 51 سيڪڙو تائين حاصل ڪري سگھن ٿا ميئر جي ڊوڙ ۾ ، سٽي ڪائونسل جي ڊوڙ ۾ ، بابت بحث ۾: weا اسان پنھنجو حصو ڪرڻ وارا آھيون و furtherيڪ منصفانه رھائش جي تصديق ڪرڻ لاءِ؟ weا اسان لازمي شموليت واري زوننگ پاس ڪرڻ وارا آھيون؟ آرڊيننس؟ ڪيئن اسان پئسا خرچ ڪريون ٿا؟ “هن چيو.

سامونڊي علائقي جو فضائي منظر بالٽيمور ڪائونٽي ، ميري لينڊ
بالٽيمور ھن سلسلي ۾ ا headرائي ڪئي آھي. بيلٽ جي ابتڙ ، شھر تازو ئي پنھنجو چارٽر تبديل ڪيو آھي ۽ aاھيو ھڪڙو مستقل فنڊ تعليم ، رھائش ۽ بجيٽ ۾ نسلي برابري کي وائڻ لاءِ. ان حرڪت بالٽيمور کي اجازت ڏني ته مرمت شروع ڪري ، ۽ ان جي علاج لاءِ توبه ڪري ، تاريخي طور تي گھٽ فنڊ ڪيل بليڪ پاڙيسرين جي.

”مان سمجهان ٿو هڪ صداقت ،“ ڪيشين ويڪ چيو. ”ماڻھو ل somethingي رھيا آھن گھڻو ڪجھ بھترين سماج کان ، جيڪو ال separate ۽ اڻ برابريءَ تي ل آھي ، ھڪڙو سماج جيڪو خوف ۽ .ئي جي خارج ٿيڻ تي ل آھي.

.

Source link

situs thailand